Tevens bieden wij een maandelijks online spreekuur aan, waarin wij vragen beantwoorden door online de oplossing te demonstreren.
Daarnaast bouwen wij een digitaal kenniscentrum uit, gebaseerd op de gestelde vragen en de daarop gegeven antwoorden. Van u, maar ook van andere parochies. En wij voegen daaraan videobeelden toe van eerder opgenomen maandelijkse spreekuren.
Kijk voor de details op onze support pagina.
Antwoord: In een eerste gesprek inventariseren wij de vaardigheden van uw vrijwilligers, en daarop stemmen wij het implementatieplan af. Daarnaast kunnen wij tijdelijk werkzaamheden voor onze rekening nemen, waarbij we met u de overgang van die activiteiten naar uw vrijwilligers bespreken. Wij zullen uw mensen nooit zonder ondersteuning achterlaten.
Antwoord: Jawel, hoewel het kan zijn dat bepaalde functies niet worden ondersteund door het programma dat u gebruikt.
Wij hebben voor Mailchimp gekozen omdat veel mensen het al kennen, er een goede integratie mogelijk is in WordPress websites, de maandelijkse kosten beperkt zijn, volledig automatische dagelijkse verzending mogelijk is van geplaatste nieuws- en inspiratieberichten, en omdat de gelovigen daarmee zelf hun e-mail voorkeuren kunnen beheren.
Daarnaast heeft Mailchimp een uitstekende reputatie voor wat betreft hun anti-spam controle, wat tot uiting komt in dat maar weinig berichten die met Mailchimp worden verstuurd bij de ontvanger in de spamfolder terechtkomen. De ip-adressen van de Mailchimp servers staan internationaal op whitelists van internet providers.
Onze support is inclusief de inrichting van Mailchimp voor uw parochie en geloofsgemeenschappen, en de ondersteuning van uw mensen bij het gebruik van Mailchimp. Daarvoor hebben wij geïnvesteerd in uitgebreide kennis van Mailchimp.
Dat kunnen wij helaas niet leveren voor andere programma’s, ook al zijn die wellicht kwalitatief vergelijkbaar of zelfs beter: wij hebben daarvoor de kennis niet.
U kunt dus gebruik blijven maken van uw eigen programma, maar dat zal wel betekenen dat minder functionaliteit beschikbaar komt in de digitale infrastructuur, en dat wij op dat onderdeel geen support kunnen leveren.